FAQ

I clienti non devono preoccuparsi di nulla: ABjet fornisce sempre un punto di incontro ben preciso, sul quale è il comandante in persona a dare loro il benvenuto.

Category: IT
  • I truly appreciate this post. I’ve been looking all over for this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thank you again

  • Are you okay with me posting your blog post on my site so I may add some commentary – I
    know my readers will like it. (I can link to your site if you’d want.

    Let me know, thanks.

  • Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!

  • Comment on this FAQ

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Sia per i passeggeri a mobilità ridotta che per i passeggeri con sedia a rotelle è prevista l’assistenza del Comandante oltre che quella della società di handling degli scali interessati dal volo.

    Category: IT
  • Hi there very nice blog!! Guy .. Excellent .. Amazing .. I will bookmark your web site and take the feeds alsoKI’m glad to seek out numerous useful info right here within the post, we want develop more techniques in this regard, thanks for sharing. . . . . .

  • Comment on this FAQ

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    A bordo sono ammessi animali di piccola e media taglia. Restrizioni possono essere previste in funzione dalla taglia e del numero degli animali, pertanto è necessario rivolgersi all’ufficio operativo per le dovute verifiche.

    Category: IT

    Comment on this FAQ

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    L’ufficio operativo deve essere informato quanto prima (è richiesto un preavviso di almeno 2 giorni) per permettere di pianificare con le autorità aeroportuali preposte i controlli necessari al momento della partenza.

    Category: IT

    Comment on this FAQ

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Il numero di passeggeri può essere modificato fino ad 1 ora prima del volo, previa comunicazione all’ufficio operativo.

    Category: IT
  • I’ve been absent for some time, but now I remember why I used to love this website. Thanks , I¦ll try and check back more frequently. How frequently you update your website?

  • Hello there, I found your web site via Google while looking for a related topic, your web site came up, it looks great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

  • Comment on this FAQ

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    l numero dei passeggeri a bordo NON incide sul prezzo del volo: le tariffe fanno infatti riferimento al servizio di noleggio dell’aeromobile. Può altresì condizionare l’importo relativo a servizi aggiuntivi calcolati sul numero di persone, come il catering.
    A parte verrà imputato il costo della LUSSO PASSEGGERO.
    Art.16 del D.L.06.11.2011, n. 201, converito, con modificazioni, della legge 22 .12.2011,
    n. 214, e successive modificazioni, sono apportate le seguenti modificazioni: 10-bis “L’imposta, dovuta per ciascun passeggero e all’effettuazione di ciascuna tratta, è fissata in misura pari a euro 100,00 in caso di tragitto non superiore a 1500 km e a euro 200,00 in caso di tragitto superiore a 1500 km. L’imposta è a carico del
    passeggero ed è versata dal vettore.”
    Category: IT

    Comment on this FAQ

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    E’ sufficiente che i passeggeri si presentino 15 minuti prima della partenza.

    Category: IT

    Comment on this FAQ

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Load More